twist and shout

halloj!

skolan idag har inte varit riktigt lyckad. :'/ men allt efter skolan har varit perfekt! det började med att jag och tilda gick hem till mejj. varken mamma, pappa elr linus var hemma! då gick jag till garaget, för jag skulle hämta en sak, å då såg jag att det stod en sprillans ny skoter i garaget! ;p först stod jag bara å stirra på skotern. men sen sa jag "undra vems skoter de är!?" tilda stod på bron, så hon sprang mot garaget. sen då gick vi in i huset å tänkte ringa till pappa och fråga vems skoter det var.. men det pallade jag inte! x) så när han kom hem senare på dagen, så frågade jag! (: han sa att det var jonas skoter, o jag gick ju på det såklart! -.-

när klockan var närmare halv fem, tp? då for jag, mamma, pappa, linus och tilda ut o skulle köra skoter.. men vi tänkte, " fast vi ryms ju inte alla på skotern. då hade vi tänkt lånas mormors och ingemars skoter som stod på våran gård. jag har ingen aning vrf! ;s men iaf så när vi stod i hallen (alla förutom pappa) så sa mamma "hör!!" oxå stod vi knäppt tysta.. då hade pappa startat skotern, o jag tänkte direkt att det var våran gamla! men när pappa körde fram skoter så var det den som stod i garaget!! ;D hahahaha, så pappa hade ljugit att det var jonas för det skulle bli en överraskning för mig och linus! ;) och jag o linus blev tp överglada! ;o kmr nog nån bild på den sen, men inte idag! :D

så vi körde en sväng med skotrarna! ((: äntligen ryms tre på en skoter iaf. nu har jag märkt att jag har skrivit ganska långt, så ska skriva resten snabbt nu. iaf så är jag hos tilda nu. mamma å pappa skulle ut med vänner o sånt, så jag sover här! (: imrn så ska tildas mamma o pappa ut så då ska hon sova hos mig x) hiih, kanske blir valls imrn, men he får vi se imrn! :) ajjah, nu ska jag ta lite kort å fixa håret ;p lägger ut bilder imrn! :) 

loveyou!♥ // M.I (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0