just the way you are

sry, hann int bloggar igår! iaf så sovde tilda hos mig .. på kvällen fick jag tp rådamp, för strömen gick tp i hela bezika.. näeh, inte direkt. men i vårat karter! ;o åsså var det så i en timme :s tog tid! ;) hiih, men som tur var så har vi ju datorer, så jag och tilda satt oss å såg cinderella story! (: har sett den fyra gånger nu .. men älskar filmen, så tröttnar int på den ;p

 

på morgonen vaknade vi kring 11? :o sen for vi på valls kring 12 tp. asså shieet vad mkt folk det var .. men det förstod man juu. det var tp -5 å fint väder! (; ajjah, pappa kom och hämtade oss kring halv fyra. när jag kom hem hoppade jag i duschen och gjorde mig iordning.. rebecca hade ju sitt sovaöver grejjs! :) asså ni ska bara veta hur kul vi hade.. elr int vissa stunder! vi somnade inte för än tp tre. för jag skrattade så himla mkt till natta. jag fick skrattsjukan ;s hehe, men det här "kalaset" kmr jag då aldrig glömma (:♥

just nu sitter jag och ser på tv. är själv hemma. linus spelar cup i luleå, så dom är däär å tittar på när han spelar! ville följa, men då hade ju becka sitt grejjs .. vad man nu ska kalla de! ;p

skulle kanske vara med tilda sen. fast vet int! jag tror det iaf ;o ajja, ska fortsätta se tv nuue! (:

 

♥ älskardejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0