en tuff brud i lyxförpackning

godmorgon! :) elr jag kanske ska säga goddag! ;p idag blir det som sagt att se bio med mormor, ingemar å brorsan! vi skulle se Narnia 3, som ni visste .. endel iaf! :) har nyss fixa mig lite, men är inte färdig än. just nu städar jag -.- mamma o pappa ska ju få främmande ikv före dom går ut. så då var vi tvungna att städa i våra rum. men det var en sak som jag tyckte var konstigt!? ;o jag frågade mamma så här igår:

jag: varför ska vi städa rummen?

mamma: för att vi får främmande!

jag: men ni ska ju ändå inte vara uppe i våra rum ..

då börja hon tänka efter! ;-) haha, men vi var ändå tvungna att städa för vi hade så stökigt -.-

ajja, ska fortsätta och sen ska jag gå och platta heåret! ;p


 

ps. kmr inte blogga nå mer idag!



Kommentarer
Postat av: moa ♥

guuud jag älskar din blogg ocksåx)<3 sötbarn! inte bara bloggen dig också!! ♥

2011-01-05 @ 16:04:40
URL: http://moaeliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0