snodde från ronny! ;p

AVSLUTA MENINGEN.

 

Jag har insett att min senaste kyss - nån dah .. 
Jag saknar - många♥

Jag pratar - jättemkt! ;p

Jag skrattar - FUULT! :s

Jag tycker om - sommaren!
Jag avskyr när folk - sviker och är falska.
Mina närmaste vänner är - rebecca, tilda, ronya, sara, becky, fanny!?♥
Min första vän hette - martin&johanna! 
Min första kärlek hette - martin! (;
Kärlek är - nice♥
Min favoritfilm är - många! 
När jag borstar tänderna - brukar jag spotta ;p å försöka sjunga!! 
När jag lagar mat - blir de inte så lyckat! 
Jag är rädd för - spindlar, ormar! 
Jag önskade - att jag reser till usa å bli miljonär?
Den värsta känslan är - ifall min familj skulle dö, eller om jag inte har några vänner kvar längre..
Den bästa känslan är - kärlek, då han älskar en tillbaka! 
Jag vill - sova! :p
Jag är bäst på - allt! ((y' 
Jag är sämst på - på att göra läxor -,-'
Jag kommer alltid att vara - svensk!
Det finaste som finns - mkt.
I sommar - ska jag bli bruun!!! ;)
Sist jag grät var - ett tag sen.
Jag kan - oftast inte dölja att jag är ledsen..
Min mobiltelefon är - azm!  ;p
När jag vaknar på morgonen - sover jag igen?
Innan jag somnar - smsar jag ;D
Just nu tänker jag på att - på ringa nån♥
Bebisar är - söta, men jobbiga ;d
Mitt första barn - vill jag inte ha nu
Det fulaste som finns är - falska personer
Jag har aldrig - tänkt på dig såhär mycket <3
Idag har jag - varit på max (y)
På gymnasiet - vet jag inte vad jag ska gå för nån linje.

Jag vill verkligen - fara utomlands!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0