iYiYi

gjorde en snabb header nyss för att it bara ha en tråkig bild!

 

 

vad tkr ni om den? ;o♥


HELGEN:


Fredag: efter skolan blir det direkt att fara hem, städa rummet, ute i vardagsrummet och sen ska jag hoppa i duschen. efter det så far jag till ronya, å då ska jag, fanny å ronya laga tacos o äta de. sen då gör vi iordning oss till discot. efter discot så skjutsar fannys mamma hem oss till ronya oxå sover vi däär! 

 

Lördag: kring fyra på eftermiddagen så ska vi ha kalas för pappa. sen då klockan 6 så ska jag å ronya fara tsm till sara nyström oxå sover vi där. för han har tp kalas. oxå skulle vi tp fara till hennes mormor å bada bubbelpool osv. becka, becky å dom kmr nog oxå på hennes kalas. iaf becka, he vet jag! ;)♥

 

Söndag: skulle vah med fanny, men det går inte! kmr va helt slut efter en vild helg. så söndag blir nog att fara ut med skotern kanske, å chilla! ((y'

 

ajjah, nu blir det sängen + musik! (Y)♥


Kommentarer
Postat av: Erik

Headern (stavning) Var Awsm! ;)

2011-02-26 @ 08:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0