over you

har just kommit hem från Ängeln. vi var där och åt pizza. gott! ;D haahh. nu väntar jag bara på att idol ska börja. jag kom inte ens ihåg att det var det idag föns mamma sa de! ;o

 

idag så fick ja ett litet ryck. jag började helt plötsliigt byta sängkläder. jag visste faktist vad jag gjorde! ;) heheh, lite ovanligt, enligt mig. jag som alltid är så himla lat.. men jag kände att det var dags att byta. och en sak var lite kuligt. jag gjorde det själv! haha ;s

å imr blir det att fara till luleå. elr vet inte riktigt. men tror de! för linus ska på det dära grejset. där man tar ut olika duktiga fotbolls spelare till typ länslaget elr nå. men det var int så säkert att vi ska dit. för linus var ju sjuk i går. elr i förr går. har dåligt minne! ;s

 

så vi får se hur det blir med de.. (: hoppas att det blir. för då blir det oxå att shoppa på stan! (;

 

 

ska sätta mig å redigera lite bilder nu, innan idol börjar! ( :


Kommentarer
Postat av: Ida Sjjömark :D

Under vattens kamera :) ♥

2010-10-22 @ 21:03:36
URL: http://idassjomark.blogg.se/
Postat av: ebba

cool bild men rolig på rebecca

2010-10-24 @ 08:15:09
Postat av: Anonym

2010-10-24 @ 08:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0