jobbig dag!

idag på morron vaknade jag kring 20 över 11. skönt att få sov morron. när jag kom ner var mamma och pappa redan uppe och hade börjat städa! ;) så jag åt frukost och hoppade i duchen sen ;)
halv ett skulle vi vara i hortlax kyrka.. så vi for kring kvart över ett. sen satt vi i kyrkan typ i 40 minuter.. hörde prästen tala och en tjej sjuga och mer.. man grät lite då och då oxå ;p
hehe, men man brukar ju göra det när nån har dött! jaja, sen då for ju till malmgåren och åt : )
vi åt en macka till förrätt om man säger så. det var typ allt möjligt på den! jaja, och till efterrätt vare tårta.
louella å birk var ju oxå där, så jag var med dom och passade dom oxå! :D
sen då for vi till Jävre i huset där han bodde. vi plockade lite saker därifrån som vi ville ha. fast det var ju många andra där oxå som ville ha saker! typ hans barn och så.. vi tog mkt saker! ;)
men sen kom hem kring halv sex på kvällen. så vi har varit borta en hela dag. och jag är nästan hur trött som helst. men jag ändå med tilda nu! ;p haha. vi har oxå varit på max å ätit. så jag är proppmätt nu åså! ;)

oj, det här blev ett långt inlägg. så ska sluta skriva nu! ;)

hörs! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0