stronger

Emmapettersson <3 om hjälp mig :s:

2:an snyggisen min <3

 

sv: haha, baraminsnyggaemma!♥

 


 

idag väckte ronya och tilda mig kring halv tolv!-.- sen gick vi tp direkt ner och åt. ronya och hennes pappa skulle in till stan så jag och tilda for hem till mig då. pappa hade tydligen skaffa en facebook då, så vi hjälpte vi han lite. sen så skjutsade han in mig å tilda in till stan!:D så vi har nyss kommit hem från stan! det enda jag fick det var en bad hair day från mammas jobb!(: annas har vi ätit på subland!♥ men nu e vi hemma hos mejj. vi kanske ska fara och käka på max senare. men venne ifall de blir nått av he! ;p man får hoppas! ;d

 

aja, men nu ska jag lyssna på musik och måla tildas naglar!:)♥


Kommentarer
Postat av: hhannacarlsson

jahaja! Nämen han är ju en riktig pärla! ;-)

2010-11-20 @ 16:09:54
URL: http://hhannacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0