meningen i livet

kom hem för en halv timme sen. sen har jag ätit. snart blire att göra läxa. skulle egentligen vara med rebecca idag efter skolan, men ska vara med hon på fredag ist! :)♥ iaf så har jag fått nya skor. fast mamma har bara lånat hem dom, venne ifall jag vill ha dom. men det blir väl för modligen så att jag tar dom. samma med täckbyxorna. vet inte heller ifall jag vill ha dom. dom är gröna! ;o men jag gillar grönt, men det kanske  blir fult? ;s elr? :o :s

jaja, men nu ska jag se på tv ..

hejjhopp! :D


Kommentarer
Postat av: ronya!<3

det blir snyggt om du har gröna byxor! jag har rosa ;s ångrade mig..

2010-11-11 @ 07:08:28
URL: http://rlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0