"det finns och köpa halstabletter på elgiganten" ;)

tihiih, igår kväll så såg vi på filip och fredrik och käkade tårta. det var ju farsdag. jaja, nu ska jag berätta om min dag hittills. andra lektionen idag så hade vi SO/NO, MA och nå mer. jag började känna mig konstig då. jag fick världens huvvud värk och började se suddigt. men när jag väl hade ätit gick det över i ögonen. men inte i huvvet. när vi hade kommit tbx till klassrummet så låg jag i soffan och lästa. elr läste gjorde jag väl inte. ahha, men sen då kom ronya och rebecca och började fråga hur jag mår och så. och den då börade vi snacka om annat. kul hade vi! ;) och ni skulle bara ha hört rebecca. stina sa att dom skulle gå och jobba matte så skulle jag få ligga i soffan och läsa. och rebecca bara:

"det finns och köpa halstabletter på elkedjan."

haha, det sa hon till stina. men rebecca är som en söt liten figur!;)♥ 
men så andra rasten gick jag hem.. elr jag gick till farmor. när jag kom till farmor la jag mig i deras soffa och somnade efter en kvart kanske. sen hade jag tydligen sovit i två och en halv timme ;o 
och när jag vaknade så hade min huvvudvärk farit bort. men så fort jag ställde mig upp så kom den! :/ 
jag gick in till köket och tog en alvedon och sen så åt jag fil och flingor. bara lite till mellis. sen så ska vi äta midda här oxå. farmor sa att vi skulle äta nå torsk ;s 
hehe, jag är inte så förtjust i de. men nu ska jag kanske göra lite läxa. vem vet? ;-P


haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0