bubbly

har just städat mitt rum skinade rent! ;) haha, nä men jag har dammtorkat å dammsugit och sånt. I know, really boring. but what do you do if you have? men nu är det iaf gjort! (:

igår kväll var det jätte roligt! klockan sex så for vi upp till sara och åt tre rätters middag där. till "förrätt" åt vi typ taco-chips med smällt ost på. till "varmrätt" blev det pizza som saras mamma hade ordnat till oss. och till sist "efterrätt" då var det nåntig som jag inte kom ihåg vad det hette. men det var skit gott. elr allt som dom hade ordnat var jätte gott! :D♥

 

efter vi hade ätit klart så gick vi ut och busade! ;) fast inte hela tiden. det kanske blev sju gånger vi gjorde de. resten fick vi godis! :) så vi hade väldigt mke godis när vi kom hem till mig! (-; sen då satt vi och pratade och skratta och sånt. vet inte vad klockan var när vi somnade! sen kring halv tolv så for dom hem. sen dess har jag städat och duschat.. och nu gör jag inte så mkt. jag sitter i sängen ocg tråkar. kanske skulle vara med ronya sen, men vi får se hur det blir med det! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tycker du att tilda ska blogg mera men mitt namn får du inte veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maja svara snälla

2010-11-01 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0