snowflakes♥

sry för jah int blogga igår, men hann inte.. jag glömde oxå att säga att jag skulle sova över hos emma!<3 det var skit längesen jag gjorde de. så kring fem kanske så skjusade pappa mig till hon.. först var vi ute och flummade! ;p vi hoppade från träd i den pudrade snön, "dök" i snön. haha, oxå mke mer! :) sen åt jag där oxåå. det var flästfile, nå potatis bollar och massa till! :p skitgott! (: sen spelade vi gitarr hero, skrattade, pratade osv... idag på morgonen vaknade jag av att emma sa "skitunge" till mig å kastade kuddar! x) int kul!! ;p då fick jag oxå höra att hon hade vaknat klockan åtta å hade gått upp och sett tv, o kring tio då hade hon kommit ner å det var då hon väkte mig! :o emma hon är lustig hon! ;p♥ men jag älskar hon ändåh! (; hehe! kring halv tolv så skjusade anders (emmas bonus pappa) mig&emma till valls.. så vi har varit där hela dan.. vi träffade tilda å ronya där åsså, så vi åkte meh dom! :) just nu är jag med ronya. men hon är nere och äter! ikv så skulle mamma bort så det blir bara jag, pappa å linus.. om inte ronny skulle sova hos mig.. vi har ju komunträning imr! oxå har dom ändrat tid, så deh är från 8-9 :s :o asså seriöst, säger jag bara! :o aja.. ser att min kinder är skit röda än jag är inne. men de är för att jag har varit ute från 12 till 4 tp. dom är tp brännheta! hehe, skojja! men dom är varma! x) ojdå. vad mke jag har skrivit. kanske ska sluta nu dåråh! ;p

loveyouh! :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0