seriöst, jag har grymt tråkigt! :S

Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? - a

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske

Har du varit kär i någon? - jå

Är du kär just nu? - mabye! ;p

 

Tio frågor om dig själv:
Namn? - maja isaksson
När fyller du år? - 18 januari
Några piercingar? - jo
Vad har du på dig just nu? -kläder?
Vilken årstid är bäst? -  sommar å vinter! (:
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - öh... jaani! 
Vad tycker du mest om hos dig själv? - inget tp
Vad är du bra på? - allt ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - familj, släkt å vänner! =) ♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm!

10 frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? - mina allra bästa vänner...?
Vem är den roligaste av dina vänner? - rebecca ;p
Vem är snyggast av dina vänner? - alla! ;)
Vem är mest partynisse? - rebecca!<3
Vem är den du helst har filmkväll med? - jaani.. nån av mina kompisar x)
Vem av dina vänner är mest "devil"? - ?
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med, om du tar med någon? - rebecca elr ronya, tror jag!  

10 frågor om din familj:
Vem står dig närmast? - av?
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - klart!
Vem är farligast i din familj? - pappa å linus
Vem ser roligast ut i din familj? - ↑ ;)
Vem är coolast? - jag såklart! x))
Har ni något husdjur? - jeoup.
Vem har du mest gemensamt med? - typ mamma å pappa.
Vem står för underhållningen? - pappa elr linus.
Vem sover du oftast med? - mig?
Roligaste kvällen med familjemedlem? - och det kmr jag ihåg?!

 


 

TELEFON/MOBIL:

Vem ringde dig senast? -  tilda
Vem ringde du senast? - tilda
Vem sms:a till dig senast? - tilda
Vem sms:a du till senast? - tilda

 

FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - öh, hon sitter brevid mig..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några timmar sen tp

 


 

KLÄDER:

Har du fler än 4 linnen? -ehjo
Har du fler än 3 jeans? - aop
Har du fler än 5 tröjor? - ofc ..
Har du resteröds-trosor? - ..
Har du en vit bh/topp? - tp

Har du en svart bh/topp? - jo

SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - jeoup
Använder du Wax? nej! men hårspray.
Använder du ögonskugga? - ibland.
Använder du kajal? - jopp
Använder du hårspray? - jåå
Använder du volymspray? - ja.
Använder du hårprodukter? - jå.
Använder du deodorant? - ja!
Använder du skinspray? - nje.
Använder du parfym? - mh
Använder du läppglans/läppstift? - inte ofta, men det händer nån gång! (:
Använder du brunkräm? - a, men inte ofta.
Använder du rouge? -  int ofta
Uppsatt hår eller hängande? båda!
Plattar/lockar du håret varje dag? - typ.
Duschar du varje dag? - nä!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0