dUkTiG mAjA! ;)

var på ica för ett tag sen å köpte en drick å maRaboo! ;p så sitter och tuggar/dricker just nu .. haha, chattar även med ronya på msn! :) idag så har jag ju städat. det tog tp hela dagen?! :o vi satt upp speglar på min vägg som vi egentligen skulle göra för tp 100 år sen, men det har inte blivit nått av det då. men nu äntligen! ;))

 

 

blev inte så bra bilder, men dom får duga. iaf som ni ser på denna bild längst ner till vänster, så såg det ut när vi hade satt upp dom! dock så är bilden fel väg. jag blev riktigt nöjd.. sen då har vi tänkt skaffa en till garderob-byro till mig. har så mkt kläder, så mst ha en till, annas får jag inte plats med alla kläder! ;s hihi, i know! jag har riktigt mke kläder :o men det är ju bara bra! (:

 

har flyttat om ganska mkt i mitt rum åsså. elr jag har inte möblerat om, men flyttat på saker och ting! aJaJh, nu ska jag sluta prata om mitt rum! :s imrn ska jag och ronya fara på vallsan :p blir första gången på länge! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Erik och Elvis

Haha det blev lite skillnad ;p

2011-02-05 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0