baby, girl..



det tar ett tag innan själva låten börar! jag och tilda diggar den ;) den var från just dance 2. :)

har just kommit hem från max. efter skolan idag så var jag med tilda! (: vi körde just dance 2, sjukt fula danser. vi såg ut som två babianer, fast värre! (; det var typ det enda vi har gjort medans vi var hos tilda. sen kring halv fem så gick vi till mig. när vi kom hem till mig så hade vi tydligen fått en ny spis! ;-P
kmr kanske kort på den nån gång. men venne! :) nu är vi hos tilda igen! ska gå ner och shaka lite dance nu! ;)

tjobre! (;




Kommentarer
Postat av: Bena

haha!

2010-11-09 @ 20:14:34
Postat av: Frida

Söt<3:)

2010-11-10 @ 14:59:59
Postat av: Lisa

Fin bild <3

2010-11-14 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0