släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten




för ett tags sen var vi på graven. jag, mamma, pappa och linus. vi skulle lämna ljus på farmorgunnvor, farfarelof och arnes grav! vi gick typ omkring och letade gunnvors och elofs grav i 8 minuter. men då kom "linus" på att elof dog ju för inte så länge sen och dom är ju gifta, så dom ska jag ligga brevid varanda då. ( tolka det inte på fel sätt! ;))

jaja, men då måste dom ju trycka dit hans namn och allt det, så då hade dom tagit bort gravstenen och jaa! ;) när vi gick upp till arnes grav så träffade vi pappas kusin och hans familj! aja, men nu är jag hos ronya. tilda är oxå här! (; imr kanske det blir att fara och checka in hockey! :-P

fast vi får se ifall vi har nån skjuts dit och hem. men herregud vad jag babblar! nu ska jag sluta.. ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0