sånt e livet




nä, usch! jag byter header. jag tyckte inte om den! :s men först ska jag fixa tildas blogg. :) är med hon just nu. men hon är nere och äter. så passar på att blogga då! x)) iaf så hade vi piteå naturskolan idag.. så var ju ute himlat hela skol-dagen. men då fick vi sluta skolan 20 minuter före vad som var tänkt! :D

efter skolan var jag med tilda. vi dansade just dance 2 och sen for vi till mig kring halv fem. då åt jag och sen så låg vi bara och latade oss framför tv:n. jag har faktist lite ont i huvvet, men jag var smart och for till tilda ändå ;p
men jag tog en alvedon så den ska nog hjälpa. hoppas jag! (:

låg nyss och latade mig i tildas säng oxå! (; latttiiiisss! öö? ;o ;ss
tihihi, jaja. men nu ska jag fixa tildas blogg innan hon får ett tuppjuck ;)



fail :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0