ett till test! (y) ;)

sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: o'boy 
Telefonsamtalet: pappa
SMS: ronyalundgren! 
Sång du lyssnade på: tear it down

Gången du grät: igår ;)

HAR DU NÅGONSIN:
"Dejtat" någon två gånger: nä?
Har någon varit otrogen mot dig: näpp.
Varit kär?: jo
Förlorat någon speciell person: aa.. 
Varit deprimerad: jå?
Varit så trött att du somnat sittandes: tror inte det ;p

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart 
färg 2: vit
färg 3: ?

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: typ.  
Fått ditt hjärta krossat: nja?
Skrattat så att du har börjat gråta: jåpp ;) 
Träffat någon som förändrat ditt liv: tror inte de
Insett vilka som är dina äkta vänner: jå
Fått reda på att någon har pratat om dig: mm
Kysst en kompis: nä

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla?
Hur många barn vill du ha: 2 - 3 kanske :) 
Har du några husdjur: yess
Vill du ändra ditt namn: jag nöjer mig. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: kom int ihåg..  
Vilken tid vaknade du idag: 12.17
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov..
Någonting som du längtar till: jaduu. längtar till mke! 
Senaste gången du träffade din pappa: igår.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: -- 
Vad lyssnar du på just nu: musik. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jäpp 
Vad gör dig irriterad just nu: att jag har kompisfri dag

OM DIG:
Vad är ditt namn: Maja Isaksson
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: stenbocken
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: bergsvikssokolan
Hårfärg: blont
Långt eller kort: ganska långt..
Längd: 153
Vad gillar du gällande dig själv: typ inget 
Piercings: öronen
Tattoos: nope
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig opererat mig..
Piercing: vetjja 
Tatueringen: har ingen
Sporten du spelade: spelar fotboll
Husdjur: kom inte ihåg när jag fick mitt första husdjur!  
Vaccination du minns: har ingen aning..
Konsert: venne
Förälskelse: när jag typ var 2 i min granne! ;p men vi var små.kom ihåg de! ;-)
Alkohol du drack: råkade drick en klunk vin en gång ;o

JUST NU:
Äter du: inget.
Dricker du: inget
Är du på väg att: få ont i ryggen.
Lyssnar du på: mig själv..
Väntar du på: att jag själv ska byta låt. men har inte tid.. 

DIN FRAMTID:


Vill du ha barn: jöss
Vill du gifta dig: om jag hittar den rätta ja (;
Karriär i åtanke: ? 


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: näe?
Gjort något sjukt spontant: kanske 
Krossat någons hjärta: näe.
Har någon krossat ditt hjärta: nejj, tror jag väl int.
Har du blivit arresterad: hhehe, nä!
Dissat någon: ohja
Gråtit när någon dött: mjå
Gillat din killkompis (mer än som vän): kanske de! ;)

TROR DU PÅ:
Dig själv: egentligen inte.   
Kärlek vid första ögonkastet: kanske 
Himlen: kolla upp..
Tomten: aldrig..
Att kyssas på första dejten: venne

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nah
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jå
Vad kan du verkligen inte leva utan: vännerna! ♥
Att posta det här är din sanning: duktig jag är! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0