det är inget riktigt liv..

idag har jag å pappa varit på stan.. fick en T-shirt av pappa från gina! såhär ser den ut ↓



99:-

jag fick en tröja för att när vi satt och fikade så orkade inte pappa gå och hämta kaffe, så då gav jag han ett villkor. och det var att jag skulle få en tröja om jag hämtade kaffe åt han. och sen smakade jag kaffe oxå.. usch, vad äckligt det var! uuuuccchhhssss! ;s 

iaf så är jag med tilda just nu. ronya var oxå här men hon for hem nyss för hon skulle äta. iaf så fick jag reda på en sak, men det ska jag inte ta upp på bloggen. men jag kan säga en sak. poliser är inblandade. och jag fick nyss reda på att "jag" oxå är inblandad i det.. men jjaja, ska ringa till några nu som oxå äre!

bloggar när jag har lust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0