stil är nått man får, mode är nått man har..

söndag och gå upp så tidigt! :s

usch! :o iaf så var det skitkul på tränigen.. vi tp gjorde olika stationer och spelade match sen. tre mot tre å en avbytare! :) sen for jag hem å duschade å fixade mig, sen for jag och ronya till rebecca! det enda vi gjorde var att skratta, hålla i hennes underlat å lite till! ;p asså rebecca har gjort hennes underlat skit tam på bara två dagar!:s helt otroligt! ;) men seriöst, visst är hon duktig? ;p

 

 

mimmi är till höger och musse till vänster.. fast så ni bara vet så har musse dött! så rebecca har bara mimmi just nu.. men iaf så har jag just ätit! det blev hamburgare till lunch. gott var he, men var int så hungrig! ;p men tvingade i mig en hel, och det funka! ;s haha, nu har jag tp inge mer att skriva om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0