vacker i spegeln, vackrare i verkligheten

ååh, är grymt ledsen för att jag inte har bloggar nå :'( men som vanligt kmr jag med min "dåliga" ursäkt -.-' har inte haft tid .. ;-/ men seriöst, nu ska jag skärpa mig reält!! :@ så nu börjar jag skriva om min vacka hittills! :)

 

Måndag: skolan .. där gjorde vi väll inte så speciellt mke! efter skolan var jag med tilda :)♥ vi såg percy jackson, jakten på åskviggen. tror den hette så (: sen då gjorde vi int så mke mer..

 

Tisadag: min födelsedag. oxxå var min ängel sjuk då :'(♥ på "min" dag -.-' ajjah, iaf så blev det värsta krampartyt på skolan! ;p kramar från olika håll.. haha, sen då städade jag hela rubbet när jag kom hem! elr naa, int hela. men mitt rum. det är tp sen hela rubbet ;) asså de här har varit den bästa födelsedagen ever! x) fast alla har ju varit bra. men den häär är en av dom bästa. :) nu räknar jag upp vad jag fick:

 

teckning av ronya!♥

presentkort

kläder

smink borttagning

skrivbok + penna

hårspray 

kam

shampoo å balsam

nagellack

läppstift

500 kr på mitt konto tp

mobil♥


glömt nåå? :o


om jag får säga vad som var bäst.. det var nog mobilen! :) fick en Xperia mini pro med tangentbord♥ en exakt likadan som ronya, fast det är en sak som skiljer! :p

men dagen var underbar iaf .. och tack för alla grattulationer! ;)<33

 

Onsdag: vanlig men rolig dag! (: jag, ronya å tilda for på valls, än det var -20 däär! ;) men det kändes som tp -16. inte kallt för mig iaf ..

 

Torsdag: jaa, idag var min andra ängel sjuk! ;'(♥ annas så har det varit super .. efter skolan så for jag, rebecca å tilda till isak, för vi skulle titta på hans sköldpadder. asså shieet så sötaa!! man blir bara avundsjuk. ;p hhii. oxå var dom inte stora.. väldigt små! :) fick plus hålla i dom åså. dom hette tå lilly å den andra kom jag inte ihåg! ;) sen då for vi tre (jag, rebecca, tilda) på gul&blå o åt pizza.. och det är första gången jag orkar nöstan en hel "barn" pizza. haha! x)) iaf så har jag nyss duschat! sitter på rummet i bara T-shirt och väntar på att en film ska ladda klart, så jag kan se den! som sagt så ska jag skärpa mig med detta bloggandet.. men nu har jag inte så mkt mer att skriva om idag! (;

 

 

foto: jag

redigering: jag.. men har inte redigera så mke! ;*

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0