majagräddnos!

blev ändå att fara in till stan. men jag gick inte direkt på affärer osv. elr jo, jag gick på två affärer! ;p iaf så har jag köpt en present till becka!♥ vet int ifall hon kmr gilla det, menmen! ;-/ hihii, asså vera ( mamma å gunnes jobb ) ska ju flytta ner till nedre plan, så vi har varit där å grejjat! sen då följde jag gunnevi hem till henne och vi gick ut med hennes hundar en sväng! :)) miilo och takila .. vet inte hur namnen stavas, men ajja! ;p ni fattar nog ändå?! sen då har jag hjälpt till att klä på skyltdockorna, skurat golvet osv.. har dessutom mysit med dogsen! ;) haha, har sittit och klia dom tp hela tiden. och när man väl slutar så vill dom att man kliar mer! ^^

oxxå är dom ju så söötaa!! :D♥ hihihihi.. iaf så äre ju 13dagsafton imrn. mamma o pappa ska ut å jag och linus ska sova hos mormor. vi skulle tp fara och se bio! men vettefåglarna vad vi ska se. men ska gå ner och ta ut hunsgodiset ur min fick nuue! (;



suddig -.-


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv; Haha, tvillingar? Första gången jag fått höra det! ;) fin blogg!

2011-01-04 @ 22:32:04
URL: http://diaryoftove.blogg.se/
Postat av: FANNY!<3

haha såg dig på stan!!:P

2011-01-05 @ 12:57:08
URL: http://fannycanon.blogg.se/
Postat av: Sam grahn

snygg bild(sexig)XD

2011-01-05 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0