i krig och kärlek är allt tillåtet

vaknade kring halv elva idag av att jag låg på min mobil :s igår kväll så hade jag lyssnat på musik, åsså somnade jag med musik på osv! ;o haha, men iaf så har jag och tilda varit på stan idag :) blev inte valls idaa. men kanske imrn? får se vad det blir för väder! :p det blev bara en mössa som jag köpte på bikbok. den är tp turkos! (y)♥

 

sen blev det bara en subland macka oxå lite klubbor! x)) tilda sover ju hos mig ikv som jag har sagt! (; ajjah, ska lägga upp lite bilder sen igår nu fast i ett annat inlägg!


Kommentarer
Postat av: FANNY! <3

haha.. den mössan som jag trodde var en vante..;p

2011-01-30 @ 19:48:47
URL: http://fannycanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0