a day on the ski slope

åh, chips satt perfekt just nu! ;p hehe. iaf så for ronya hem för tp en halv timme sen! hon har äntligen installerat skype till mig nu .. så alla som har det, lägg till mig: misaksson99

annas har vi varit med lillatazo! :) jag har städat åt honom åså .. (för ni som inte vet vem det är. Tazo är min hamster!) ikv blir det nog en ganska tidig kväll! ska ju stiga upp tp klockan åtta imrn -.- önska mig lycka till x)
haha, menmen! så kmr nog inte bloggar nå imrn.. kanske på kvällen. elr inte! vet inte om jag hinner det hlr.. vi kmr ju vara där hella dagen, och vi kmr nog hem ganska sent åsså! :-) men ni klara er utan min blogg en dag! ;p haha ..





det tar tp 30 sekunder innan själva låten börjar!

Kommentarer
Postat av: josefinemattsson:**

fin blogg (:

2011-01-07 @ 23:45:12
URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/
Postat av: Erik tror jag det är??

Lycka till! ;)

2011-01-08 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0