I need this love

kan man ha roligare än vi hade igår? ;o haha, men iaf. vi hade så himla kul!!

när jag kom till ronya så satt vi först bara vid datorn. sen gick vi till ica å köpte gräddfil till tacosen. sen började vi laga maten! :) när klockan var tp halv sex började vi fixa oss å klockan 19.08 tp for vi! ;p fannys syrra kom å hämtade oss 00.00. idag på morgonen vaknade vi kring tio tp. sen åt vi frulle å såg film. vi såg date night. har sett den förr, men den e iaf bra! ;) sen for fanny hem å just nu sitter jag å ronya uppe på hennes rum å gör it så mkt! idag får vi främmande kring fyra å sen klckan sex så far jag till sara! :)<3 kmr bli kul ikv oxå. tror jag!? (;
jajaa, här får ni några bilder från igår ikv! ;d




haha , sötiis!♥








älskarer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0