*host?* haha -.-

har just duschat. skönt! idag på skolan så läste vi tp hela dan! vi gjorde it så mkt mer än fredagsmys dåå. efter skola så följde jag och tilda rebecca hem till hennes mamma. hon skulle titta till nisse. rebeccas katt! en riktig busrackare säger jag bara x))♥ efter de så gick vi till tilda, och sen till mig. vi gjorde it mkt här. såg på tv var tp det enda! :p

 

som sagt, har nyss duschat och tilda for hem för en timme sen kanske!? imrn skulle vi fara til phb, elr det är it säkert. vi har inte frågat elr nå, iden kom bara! ;) så vi frågar sen. nog för att vi tp it kmr få det, men vem vet? ;o

ajjah, nu ska jag måla mina naglar! (:

 

söötkattn! ;p♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0