cutting edge 3/valentine's day!

igår kväll såg jag en film som hette the cutting edge 3. grymt bra! såg just oxå en film. den hette valentine's day.

själv har jag sett den förr, men såg den igen. den är oxå grymt bra! :) å tack till signe förresten. hon gjorde en header till mig som jag bara ska ha tills vi fixar en rejäl header till mig! ;p haha.. idag efter skolan var jag med tilda å rebecca. vi gjorde väll int så mkt! läxa!? ;s imrn äre äntligen fredag! :d vad jag har längtat x)) 

efter skolan imrn så ska jag, ronya och fanny till stan! (: kmr bli askul ;p ajjah, ska duscha nu.

ha det!♥

 

 


Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Anmäl dig gärna till min dagens länk tävling jag väljer vinnarna i kväll!

2011-02-18 @ 08:59:19
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0