bambu på hal is

Måndag: Första dagen på veckan. Bland den trögaste dagen oxå. Iaf så hade vi slöjd på skolan. Vi fick dessutom engelska läxa oxå. Efter skolan gick jag hem, tror jag? ;) Gjorde väll it så mkt mer sen..

 

Tisdag: På gympan hade vi dans. Var it med hela tiden för jag hade ont i halsen, men när vi dansade själva "dansen" så var jag med! Var med tilda efter skolan. Vi gjorde väll it så mkt?!

 

Onsdag: Skolan var inte direkt vidare. Mådde rent dåligt! Gympan var ganska rolig. Vi åkte skridskor. Nog för att jag såg ut som bambu på hal is. :s haha, men sam var tp min tränare. Tilda sa att det såg ut som att vi var tsm för att han hjälpte mig att åka! :o :@ ajjah, vad har man vänner till?♥ Var oxå på valls med ronya å vikke på kvällen. Haha, fatta vad den kvällen var pinsam! ;s

 

Torsdag (idag): Skolan började dåligt, men sen blev den bra! På rörelsen körde vi innebandy. Fast ute då, haha! Gjorde fyra mål. Duktigt va? ;p Skojja, men inte dåligt för en tjej som tp aldrig spelar bandy och suger på det osv.. Rebecca frågde mig ifall hon kunde vara med mig efter skolan, men kunde it de för att jag skulle göra läxan. Har knappt börjat med den så drf skulle jag inte hinna vara med hon! :(♥ sry, darling! en annan dag ..

Det är nog bäst att jag börjar med läxan nurååh. Den är till imrn! ;o

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0