a fun but tough day in, Luleå! (:

kom just ut från duschen.. elr för typ tio minuter sen! (; idag på morronen väckte pappa mej kring halv nio kanske?

vi skulle till lule än linus int skulle vara med. men pappa hade lovat wille och oskar att han skulle skjusa dom, så vi for till lule å shoppade medans dom var på det dära grejset. vi var på stan i ungefär tre timmar! elr kanske till och med längre.. jag har inte fått så mkt, men jag ska iaf vara nöjd att jag har fått nått. från gina fick jag en tröja. så här ser den ut ↓

 

199:- på ginatricot.


har på mig den nu. riktigt mysig o skön! ;D

sen har jag fått tre ringar. men dom har jag ingen bild på.. ;/ men dom e oxå från gina. heh, och sen jag fått en rolig liten ask. det står snygg piller, på den! så om man tar den blir man snygg! ;) linus fick en likadan, men på han stod det nått om att man blir starkare ;-)

 

25:- lagerhaus. en sån vare. men den var rund å det stod snygg piller, då! :)

sen köpte vi ju oxå en mössa från gina! ;-) då här ser den ut! ↓

rosa! ♥ den ska jag å mamma ha tillsammans.

"oxå" fick jag ett litet schampo som luktade gott. mitt lilla eget, hehe! (-;

till lunch så åt vi på ett litet ställe som hette mat & prat. jag åt typ en slags varm maka. det var gott. och sen kring halv fyra for vi och hämtade wille å oskar. och sen körde vi gasen i botten hem. nä, skojja bara! men vi körde inte sakta iaf (: å nu är jag hemma. ikv blir det väll att sitta framför tv:n å datan, äta godis å chips! ^^ :)

oj, det har är typ mitt första "långa" inlägg! ;P

 

aja, pyss!


Kommentarer
Postat av: signe öberg ♥

Hejsan Maja! ;) det e Signe från svensbyn duvet. Var också där idag, såg dig ;) Ville bara säga det, puss ♥

2010-10-23 @ 22:21:17
URL: http://signeobergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Dom den dära tröjan och mössan var fin och leppsylet eler vad det då heter



(Stavning)



Ses /// Frida:)

2010-10-24 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0