That should be me, holding your hand, that should be me, making you laugh, that should be me feeling your kiss

idag har vi varit på acusticum med skolan. och typ 1000 andra skolor. okejj? lite överdrivet, men det var iaf inte bara vi! (;

jag säger bara en sak... " tråkiiiitttttt!" × ! = 100000

haha, men de var allvarligt skit tråkigt! ajja, nu säpper vi det.

 

klockan sju ikv så ska jag klippa mig! :s

 

?"!¤)%/#"?!?%"#=%/(&#?)#"&?"#`%="#&%(?#"!%()"#?%)"


*suck* ursäkta!


usch, jag gillar inte att bli klippt! men jag måste. jag har så nött och fult hår! :S och har plus inte klippt mig på länge! ;o

 

 

nått sånt blire väl! (:

 

jag HATAR mitt hår! :s :o :8

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Du har faktiskt grymt fint hår<3

2010-10-27 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0