diiissssccccoooo ♥ tjejjooorrnnnaaa ♥

har just kommit hem från diiiissscccoooottt! :D♥ det har varit askul.. haha. vi har väl för det mesta dansat. vi har dansat trykare och lite annat. jaja, har varit en super kväll iaf.. ♥ haha, och grattis frans för det du gjorde! ;D


just nu sitter ligger jag i min säng och smsar.. ska nog snart gå och lägga mig. är as trött! justja, det är ju lov! ♥

det hade jag helt glömt bort. mh, inte så konstigt? ikv har tjejorna fått mig att tänka på så mkt annat ;P

 

haha! ;-) ♥

 

 

ps. synd att du inte fick följa, ronya! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara ;P

Det såg riktigt fult ut då Frans gjorde dedära xD Han vet typ inte hur man gör.. <33

2010-10-30 @ 23:06:15
URL: http://serra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0