she wanted me to health, it..

ikv blire att äta lyx middag! skojja. men tp god mat.. ;p åå efterrätt!(; iaf så kom vi hem från hockeyn för ett tag sen. det var piteå-kiruna. å självklart hejjade jag på kiruna! haha, SKOJJA!!!:s men ofc att vi hejjade på piteå! ;p o dom vann men 6-5.. det var en grymt match åså! :p ja och ronya satt där "hockey spelarna" får utvisning. oxå satt det tp kiruna bajskorvar bakom oss o tp sa dumma ord om PHC, å då började jag och ronya få rådamp på dom!! de här var ronya: men käft! :@

hon sa de för sebbe missa målet oxå började dom skratta! :o :s


just nu sitter jag å ronya uppe på mitt rum och gör tp nothing! får se vad som händer ikv..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0