In my life there's been heartache and pain,I don't know if I can face it again

har just pluggat. vi har typ 100 läxor i veckan. okej, överdrivet. men nu ska jag räkna.

1, elden.

2, eng.

3, SO/NO.

4, MA, rep 1A.

måste springa ner och titta hur många vi har.. x))

okeh, vi hade inge mer. men ändå. mycke!? :o oxå orkar man ju aldrig göra läxan, så då går det ännu trögare att göra dom.. bajs vad jag hatar läxor. jag tror jag int orkar göra nå mer ikv. ist kan jag ligga i soffan och se på tv! (;

och idag har vi fått jätte fin i vårat hur oxå! ;pp mormor och mamma har typ städat hela huset och rensat hela skiten.. och plocka fram grejer och sånt. dom har till och med städat mitt rum! :D

 

då slapp jag de! ;D hahhaah! (:♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0