why?




på skolan har det som vanligt varit som vanligt! ;p haha, det blev lite tjorvigt däär! (; men vi har inte gjort så mke... egentligen skulle jag vara med tilda efter skolan men då hade hon tydligen frågat ronya efter hon fråga mig, så jag är hos farmor nu! :s jag skulle ändå äta här så det var lika bra.. :o ikv blir det att plugga in ladskapen så dom fasnar i hjärnan, och se maria wern!! :) spännande! ;p sen ikv kanske det oxå blir att fara till valls! :D det känns som att jag int har varit där på tp en vecka.. men det har jag! :p jag var där för tp 6 dagar sen! (; hehe, men blir nog att fara med ronya... rebecca har inga skidor. :'( som hon måsta skaffa! :@ höhö! ;)♥ det blev mkt "haha, heheå höhö" i detta inlägg! ;p



oppsii, gammal blid! ;p♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0