i like..

asså shieet .. gud vad julklappar man har fått! (; haha, okej. nu börjar jag att räkna upp alla.. öh, parfymer, böcker, kläder, en norbottensring, smink, trosor, väckarklocka, uggs, pennor, ritblock, ett fotoalbum med bilder i sen jag var liten, ett telia refil 200 kr oxxå en DATOR!!! ;D hahaha, kan inte fatta att jah har fått en egen datorn.. men grymt skönt! då slipper jag, linus å pappa bråka om vem som ska ha datorn! ;) det är en likadan som vi har fast en mindre mobell. :) iaf så åt vi ju "julbord" när vi kom till mormor.. fast innan deh så såg jag och linus n film som hette nu är det jul igen 2. hann int se hela, men det lilla vi såg var ändå bra! :p sen efter maten så satt vi och pratade ett tag och sen så skulle jag o linus gå och köpa tidningen! ;p haha, ni förstår nog redan .. haha, så då var jag och linus tomten! x)) men efter ett tag så blev det så varmt i masken så man knappt kunde andas, så då tog vi av oss dom! sen då spelade vi spel, åt efterrätt å hade skit kul! :) det här har iaf varit en riktigt bra jul som jag är nöjd över! ;d♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0