the day after tomorrow

idag på morgon vaknade jag tp tio i sju.. jag hade ställt väckaren på 06.45, men lyckades sova ett tag till! ;p kring halv åtta så gick jag till ronya och när jag kom dit hade hon inte ens vakna! :s så jag tp väkte hon då.. på träningen tränade vi inte med pif å svensbyn. det blev bara saikare! oxå ska vi träna med pifs p-00 :o haha, inte kul! (; jaja, egentligen skulle jag till stan idag med ronya o tilda men när jag kom hem från träningen och hade duschat å allt sånt så fick jag världens huvudvärk.. men tilda skulle ändå höra av sig innan dom for så kanske jag ändå skulle följa, men då hade hon glömt bort att höra av sig så då blev det att vara hemma.. å ska jag säg när jag vakna? ;o hehe, halv tre! :O men jag gick tp å la mig 10.. alltså direkt efter jag hade duschat, oxå sovde jag till halv tre. :s ojojoj, så kan det bli ibland när man inte är riktigt 100 ;p vi var nyss på ängeln å åt pizza. jag orkade tp inget för jag åt frukost kanske en timma före deh. frukost klockan halv tre.. :s aja, ikv blire att se the day after tomorrow! :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0