öh, cp? ;o

just nu ligger jag och tilda o tp skrattar åt cp - bilder vi tar! ;p men iaf så skulle tilda sova hos mig.. vi har gjort masage på varandra med nån olja som tilda hade fått i julklapp! oxå har vi tagit kort med systemkameran å kameran på min datorr .. så kmr lite bilder snart. z) iaf så ska jag, rebecca å tilda till valls imr :) sen får vi se vad som händer efter deh.. aja, nu är klockan ganska mke. den är 00.50 ;p haha, å mamma som ska upp och jobba imr.. hon är nog inte glad just nu ^^ :s


dissa mej! ;o och faiiil ..




bara så ni vet så lägger jag int ut dom "riktiga" cp bilerna ;) fast dom jag la ut var oxxå lite konstiga.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Sv: Hehe okej :) (Förlåt för sent svar) Har du haft en bra julhelg då? :)

2010-12-27 @ 15:44:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0