du är min ängel!

som ni kanske har sett så har jag ny design, header och hela skitet! ;p å det har jag tack vare signe!♥ tack så mke, det blev skit fint! :) här har ni hennes blogg! (;♥ iaf så idag var jag å ronya på valls.. vi träffade tp erik, pontus, sofia och massa andra! :p men vi for hem kring halv åtta! :/ men det var för att ronya skulle visa sitt årskort å sen då sa "lyft gubben" att kortet inte var giltigt.. men det hade han faktist rätti! hon hade det sen förra året. så då åkte jag ju såklart oxå hem med hon.. när jag kom hem så åt jag och såg på robinson!(: o nu sitter jag i sängen å bloggaR! ;p ska lägga mig nu så jag orkar upp imrn! ;s å just nu rådampar jag på datorn oxå!!! det går inte att gå in på tp fb, bloggar, picnik osv.... :@ jaja, nu ska jag lägga mig. fast inte riktigt, ska smsa! (;

 

fail! :s


Kommentarer
Postat av: Frida Renberg!<3

söta bilder!!<3

2010-12-10 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0