dreaming people

 

bloggpausen blev inte lång.. men igår när jag bestämde mig för att ha deh så hade jag tänkt att det skulle vara mer än en dag iaf, men nu blev det inte så! ;p iaf så har jag nyss kommit hem från fanny! :) hela klassen var där.. vi gjorde massa saker som jag inte orkar rabbla upp! :p lat, i know.. de får jag höra ofta! (; en sak kan jag säga!? :p vi körde att man skulle sitta i en ring oxå hade man fått ett paket var. då hade man en täning som man skulle skicka rund oxxå jaa! men iaf så fick man öppna paketet som man hade fått. o jag fick juskum! ;p så sitter å smaskar på deh nu.. är oxå inte på fb å lyssnar på music! (: åå äntligen äre jullov!! :D♥♥

 

fatta vad man längtar till julafton?! :o hehe! :p ikv blire att se morden i sandhamn.. det är ju det sista avsnittet så deh får man inte missa! :) skulle kanske på stan med ronya imrn, men har inte pratat med hon så vet inte ifall det blir.. o ett stort tack till signe!<33 hon gjorde en snabb header till mig för på måndag ska jag vara med hon. och även ronya... vi skulle tp ta vinterbilder å göra en nogrannare å finare header åt mig! men den jag har nu är oxå skit fin! ;p tkr iaf jag! :)♥

 

aja, hejjs göllungar! :')<3


Kommentarer
Postat av: Signe Öberg ღ

Hihi! ^^ Ingen orsak. Så sjukt kul det kommer bli på måndag. Finns bara ett ord - LÄNGTAR! :) <3

2010-12-22 @ 17:33:49
URL: http://signeobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0