Dag 8 - Ett ögonblick.

ett ögonblick? jaha, eh... jag har många olika men ett är väl när jag, linus, mormor och ingemar skulle till göteborg! vi skulle köra dit med ingemars husbil, å det tog tp fem dagar! men vi hann vara överallt! nu var ju det här dock längen sen, men det är fortfarande ett "ögonblick" elr vad man ska säga.. vi skulle till göteborg för att då skulle min kusin louella döpas.. hon har ju hennes mormor å morfar där, alltså carins ( louellas mamma! ) mamma och pappa! min mamma och pappa stannade hemma då för att dom jobbade och så. så resan till göteborg var jag inte alltid på bra humör. jag åt lite, längtade efter mamma&pappa, men jag hade det ändå bra vissa stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0