Dag 6 - Min dag.

klockan 07.30 ringde min väckarklocka.. då klädde jag på mig och och ner. till frukost åt jag mjukmaka.. drack inget! x)  sen då borstade jag tänderna, fixade håret och sminkde mig lite!! kring 08.00 så gick jag till skolan.. efter halva vägen så väntade jag på att ronya å tilda skulle komma, för jag brukar alltid gå med dom till skolan. när vi kom fram till skolan väntade vi bara på att första lektionen skulle börja som då var gympa. jag själv hade glömt kläderna så ja var int meh! :s resten av skolan hade vi matte, engelska, so och mke mer... vi slutade skolan 14.20 idag. så då gick jag hem och när ja kom hem så hade mamma bakat. då fikade jag och sen gick ja och satte mig vid datorn. ( såg tv  oxå! ) efter tp en halvtimme så for jag o mamma till maggans djungelkiosk i hortlax. där skulle mamma köpa hyacinter. sen så har jag bara suttit vid datorn och ätit middag.. har tp sett alla avsnitt på julkalendern på svtplay. asså är dom verkligen så bra? vad tkr ni? jag själv tkr nog att dom inte är så jätte bra!

 

var tp den enda bilden jag hitta! ;s


Kommentarer
Postat av: ronya!<3

naee faktiskt inte..

2010-12-14 @ 18:03:27
URL: http://rlundgren.blogg.se/
Postat av: Tilda!<3

ja, jag tycker att julkalendern är sådär inte den bästa! hhaaha :) <3

2010-12-14 @ 18:35:46
URL: http://tildadans.blogg.se/
Postat av: linus<4

jag håller med er!! :P

2010-12-14 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0