behandla dina vänner bättre -.-

kom hem från stan för ett tag sen.. fick en sjal oxå har vi lagt undan ett pannband som mamma ska köpa åt mig imrn!! :) sen åt vi på subland å jaa.. men när klockan var tp tre dåå var emma tvungen att fara hem! ;'( så var själv dåe. elr själv å själv var jag ju inte. på mammas jobb var jag o hjälpte hon! :p

sen då skulle linus å ante till ante så då skjusade vi förbi dom, mamma skulle ändå till vickan och klippa till sitt hår, så då följde jag med hon. det tog inte länge! så när dom var klara där så for vi och hämtade dom igen och då for vi till max därefter! ;)) så har tp nyss kommit därifrån! är proppmätt nu, mennog går det ner några jultomtar sen.. ;p haha! blir att se pirates of the caribbean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0