är jag gift med en? sv: joo! ;p

haha, som sagt: jag är gift! ;s med en göllunge som börjar på R och slutar på A ;p hhaha, ronya! (;♥ höhöh, nä men det är bara nått på fb :p idag efter skolan var jag med sara å backa!♥ hann int vara med dom så länge, men ska vara med henne på onsdag igen! :D ida blir det att äta pankaka för tp första gången.. :s asså hemma x') har ju ätit de förr, fast på skolan! å ska jag säga en sak? vi har gjort klart pyjamasbyxorna idag! :D:D är tp överlycklig ;p hhaha, men har längtat att få hem dom! :) ikv blir det att fara på valls! :D ifall vi har nån skjuts.. fast det trorjah!:) aja, ska hjälpa pappa nu! :'/

 


Kommentarer
Postat av: Laila

Automeddelande: Är i Fuertoventura, kommer hem den 13 December. Kram Laila

2010-12-07 @ 01:17:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0